Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Do odwołania wstrzymana została możliwość przyjęcia ustnej skargi do protokołu w Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie

Data publikacji 19.02.2021

W związku z aktualnie panującym zagrożeniem epidemiologicznym, w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo w Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie oraz innych jednostkach organizacyjnych Policji województwa lubuskiego do odwołania wstrzymana została możliwość przyjęcia ustnej skargi do protokołu lub osobistego spotkania z Komendantem Powiatowym Policji w Sulęcinie.

Zgodnie z treścią art. § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski mogą być wnoszone ustnie do protokołu, ale także pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej.

W Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie można nadal składać skargi i wnioski :

  1. Telefonicznie (uzyskanie informacji o sposobie złożenia skargi, wniosku) pod numerem 47 79 312 70 – Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie
  2. Pocztą elektroniczną na adres mailowy: sekretariat.kpp_sulecin@go.policja.gov.pl
  3. Pocztą tradycyjną na adres:

    Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

          ul. Szpitalna 4

          69-200 Sulęcin

 

starszy sierżant Klaudia Biernacka

Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

 

Powrót na górę strony