Notatka o zdarzeniu drogowym
W celu uzyskania notatki o zdarzeniu drogowym należy wypełnić WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DANYCH oraz uiścić opłatę w wysokości 17 złotych* na konto:
Urząd Miejski w Sulęcinie
ulica Lipowa 18
Bank Pekao S.A.
7212 4036 2411 1100 0030 633195
tytułem: OPŁATA SKARBOWA ZA WYDANIE NOTATKI O ZDARZENIU DROGOWYM
Rzeczową opłatę, można również uiścić bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Sulęcinie.
Wniosek można złożyć osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie lub przesłać drogą elektroniczną na adres:
Po przedłożeniu potwierdzenia opłaty skarbowej oraz wypełnionego wniosku, notatka wydana zostanie osobie upoważnionej*
* wszystkie dane udostępniane są zakładom ubezpieczeń w trybie artykułu 25 ustęp 1 Ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dziennik Ustaw 2013 rok, pozycja 950 z późniejszymi zmianami) nieodpłatnie
*uczestnikom zdarzenia, jak również właścicielom pojazdów biorących udział w zdarzeniu. Notatka może zostać wydana również osobie, posiadającej pisemne pełnomocnictwo wyżej wymienionych osób.
Pliki do pobrania
-
Wniosek o udostępnienie danych
12.75 KB